•  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Узявши на плечі відповідлаьність за перший захід серії “Відчуй Харків” (квест та презенташки були за планом далі), відчув себе причетним до діяльності ФРІ зсередини, що дюже тішило))). Написання прес – релізів та анонсів, СММ, звісно, не в диковинку, але ж це інший рівень залученості до організації, де мені обіцяли обнімашки та печеньки!!! Звісно, мене надурили: обнімашки доводиться вибивати силою, а пєчєньки… купувати самому на заходи ФРІшок(((
Печеньки, які обіцяли Руся та Свєта

Відповідні статті можна прочитати і на сайтах організації, але якщо вам не відомо, як веб сторінка може гризитись 10 хвилин (мова не йде про модем 56к), у більшості випадків з помилками, тому не відображається – читайте звіт тут. Нема там лише самих люшеїзмів, бо одна руденька забула виготовити постери :), які, за планом, мали розклеювати під час наступного івенту ФРІ – екскурсії-квесту… Івент створюється запросто: у соц. мережах, реєстрація на гуглі та анонси на сайтах з аккаунту ФРІ-Ха, дивіться у гуглль доках які саме, включно з сайтом організації, але не клікайте цей лінк! Потім СММ з розсилкою і все інше, аж до останнього дня, коли треба смс-нути чи подзвонити учасникам. На інші івенти я і мейлив та вконтактив, цього разу вирішив СМСкати. Ну, все. Ні, потім ще й пєчєнєк купити з чайком. Якщо це ваш перший івент – не партеся, головне тут – мати гарного модератора. Наступного дня цього самого модератора (точніше, модераторку – Русю) підвищили до національного рівня… здогадайтесь, хто? Прізвище починається на Шигі, але більшого вам не скажу. Кому цікаво, як живеться Люші в Україні, шукайте у фейсбуці групу, де адміни є і з Харкова! Хоча витворів городян там нема – цензуру на креатив не проходять (чи на байдужість цих самих адмінів).
Люше Червоний Хрест

1.
В часи появи ТБ багатьом здавалось, що ця технологія є фінальною у розвитку культури. Якщо Ви думаєте саме так – тоді ми йдемо до вас)). З того часу якість зображення та діагональ екрану незмінно зростають, а от людей, що відмовляються сидіти перед телеекраном на користь живого спілкуквання все більше. Сьогоднішня історія саме про таких.
За царя Панька люди дивились ТБ, коли вони мали вільний час. Останнім часом ми живемо, коли є вільний від ТБ час. Люша запропонувала боротися з цією залежністю холодного вечора середи у офісі Червоного Хреста у теплій компанії веселих людей з пєчєньками та сміхом. Відсутність мозкової активності перед телеекраном, направленої на прийняття рішень, компенсується пасивним поїданням інформації, що перетворює нас на рослину. Стратегія Люші полягає у тому, аби винести всім мозок іграми та конкурсами, а потім розпочати мозковий штурм, коли світ вже догори дригом.
Продюсери ТБ давно зрозуміли, що найбільшу аттрацію представляє секс, жах і жадібність, і використовують це на повну, тому більшість контенту не несе у життя жодного позитиву і не стимулює розвиток. Не просто було Люші змінити полярність потреб, але, за гарного модератора, якою того вечора була Руся Коренчук, Люша була непереможна! Їй вдалося перепрограмувати на позитив хвилі мозкової діяльності присутніх та стимулювати їх до активності, спрямованої на творчість та створення гарних образів, які будуть надихати усіх та дарувати посмішку. Під час складання текстів кожен учасник обрав для себе цікаву тему, для автора статті нею стала «Покатушкі у Харкові» (загалом 15 людей – 15 найактуальніших топіків дня). Після чого почався шарінг ідеями по колу з приводу вибраних тем, і заструменів креатив на папір та блукала по обличчах щаслива посмішка. Хтось писав про наболіле, дехто ділився досвідом, інші писали вірші. Як засвідчує архівне фото, були і такі, хто списувала:) або ховалася від думок «в домікє»,.але жоден учасник не сховався від сміху та гарного настрою.
Ми дивимось серіали, новини, чекаємо добу чи навіть тиждень нової серії улюбленого контенту… Починаємо жити, мріяти та мислити на одній хвилі з героями екрану, і ось вони стють ближчими, ніж людина поряд. Люша, навпаки, стимулювала посмішки, позитивне мислення тут і зараз, об’єднуючи людей, кожен з яких перебуває на власній хвилі та випромінює щастя. Коли учасникам повернули їх ідеї, то виявилось, що на листочку з назвою «Покатушкі» є текст «Вєлік краще ніж тєлік», яка і надихнула на написання статті.
Життя важливіше за розклад телепередач. А чи задавались ви собі питання – хто керує життям – ви чи програмний директор телеканалу? Подумйте, що отриуєте від ТБ та що втрачаєте. Якщо вам здається, що ви втрачаєте більше – тоді ходіть на наш бік, бік мислячих людей, що змінюють життя власне та оточуючих з посмішкою на обличчі. Сесія Люше була першим заходом з програми «Відкрий Харків», чекайте на квести, екскурсії та презенташки громадської діяльності у листопаді.
Оригінал тут
2.
перший люшеїзм для СММ

На фотці перший люшеїзм, який став фейсом СММ кампанії.
“Харківська ФРІ відкриває новий сезон активізму декількома заходами, які обозначили як цикл «Відчуй Харків». В його рамках буде проведено сесію Люше “Зміни щось в собі: поліпши місто» .
Коли: 31 жовтня
Модератор: Руслана Коренчук
LOESJE — некомерційна громадська організація, мета якої – обмінюватись думками, надихати та дарувати посмішку членам та людям навкруги. В LOESJE не говорять багато, а з допомогою коротких мем намагаються показати оточенню інший світ навкруги, розмалювати буденність яскравими барвами та подарувати короткі слогани, що піднімуть настрій та змусять задуматися, чи не варто щось змінити у житті. Результатом сесії будуть плакати з мемами, що анонімно побачуть світ (підписані LOESJE) та, можливо, змінять чиєсь житття.
Організація була створена у 1983 році у Нідерландах, щоб проявити громадську ініціативу, яка б вирізнялась від звичних “ а Баба Яга проти” та стимулювало б розвиток, постійний рух. Не дивно, що такі ідеї знайшли багато тисяч прихильників по всьому світу, хоча більшіть активних членів проживає у Європі.
Все відбувається приблизно так: приходьте до нас з оптимістичним настроєм та ідеями, які під час колективного творчого процесу будуть виражені за допомогою плакатів зі слоганами. Розпочнемо з головної теми “Відчуй Харків: зміни щось в собі:поліпши місто”; в процесі обговорення запишемо власні асоціації, думки та передамо їх один одному. У цей час кожен креативить та отримує заряд творчий від решту учасників. В результаті отримуємо купу текстів, з яких потім вибираються найкращі, які і стають плакатами Люші.
Для участі у івенті треба заповнити онлайн-анкету Про деталі (та місце проведення) кожен буде повідомлений електронною поштою. Тож слідкуйте за своїми електронними скриньками!”
Оригінал тут